пʼятницю, 11 січня 2013 р.



Регламент турніру " Кубок DF Футзал 2013" АДФК 

1. Цілі та завдання. 
1.1.1. Популяризація та розвиток дворового футболу в м. Ківерці. 
1.1.2. Підвищення інтересу та піднесення престижу до дворового футболу в м. Ківерці. 
1.1.3. Активне проведення часу в компанії любителів футболу. 
1.1.4. Підвищення рівня майстерності футболістів. 
 2. Керівництво проведення змагань. 
2.1. Загальну організацію, проведення і контроль над проведенням турніру, а також інформування про проходження змагань здійснює організатор і його помічники. В ролі помічників виступають капітани команд та їх заступники. 
3. Учасники змагань. 
3.1. Учасниками турніру можуть бути будь-які команди (любительські або дворові), що подали заявки і що сплатили внесок за участь в турнірі. 
3.2. До змагань допускаються як місцеві, так і іногородні футболісти. Кількість учасників в заявочному листі перед початком турніру не повинна перевищувати
8 чоловік. 
3.3. Вік учасників: від
14 . 
4. Порядок оформлення заявочної документації. 
4.1. Для участі в турнірі команди зобов'язані подати заявки в терміни встановлені організатором.  
4.2. Команда, що не подала заявку за 2 (два) дні до початку проведення турніру до ігор не допускається.  
4.3. Для заявки футболістів і представників команди необхідно:  - подати заявочний лист у встановленій формі;  - подати список керівного складу команди з вказівкою посадових обов'язків і контактних телефонів (вказати в бланку заявки); - сплатити заявочний внесок і розписатися у витратному листі про здачу внеску організаторові. 
4.4. До заявочного листа додається копія першої сторінки свідоцтва про народження (або іншого документа), що засвідчує особу. 
5. Місця проведення змагань і вимоги до них. 
5.1.Турніру будуть проходить за адресою: 
Зал ДЮСШ м.Ківерці
6. Відповідальність футболістів, представників команд. 
6.1. Футболісти, представники команд і колективів, що беруть участь у турнірі, зобов'язані виконувати всі вимоги справжнього регламенту, проявляючи при цьому високу дисципліну, організацію, пошану до суперників, глядачів і організаторів,у разі порушення на команду будуть накладенні штрафні санкції 
6.2. В разі не дисциплінованої поведінки футболістів однієї з команд, за рішенням арбітра, гра може бути припинена. 
6.3. Представники колективів не мають права втручатися в дії арбітрів матчу і делегата. Вони несуть повну відповідальність за поведінку футболістів своєї команди.  
6.4. Футбольні команди несуть відповідальність за достовірність документів і всіх відомостей, які надаються організаторові при оформленні документації і реєстрації учасників змагань. 

7. Система проведення змагань. 
7.1. Для кожного конкретного числа команд організаторами розробляється своя схема проведення турніру і свій календар.  
7.2. Жеребкування команд-учасниць для проведення першого етапу проходитимуть на загальних зборах представників команд. 
7.3. В турнірі візьмуть участь 
10-12 команд. 
8. Календар ігор. 
8.1. Календар ігор складається організатором після завершення терміну подачі заявок і проведення жеребкування першого туру.  
8.2. Час початку ігор вказується в календарі змагань. Ігровим днем вважається – субота(можливо також неділя). 
8.3. Факт нез'явлення команд встановлюється арбітром матчу після закінчення 1
0 хвилин з часу початку матчу, вказаного в календарі.  
8.4. Нез'явленням вважається присутність команди в кількості меншому ніж 3 чоловік. 
8.5. За нез'явлення команді зараховується поразка з рахунком «0:3», а супернику перемога з рахунком «3:0». 
8.6. В разі двох нез'явлень на матчі турніру, команда знімається із змагань, а заявочний внесок не повертається.  
8.7. Якщо на матч не з'явилися обидві команди, їм зараховується поразка «0:3» і до них застосовуються дисциплінарні санкції.  
8.8. В період 20 хвилин після закінчення матчу представники команд можуть уточнити у арбітра або організатора офіційну інформацію матчу (авторів голів, персональні покарання і тому подібне). Якщо такого уточнення не було, то претензії за вказаною інформацією згодом не приймаються. 
8.9. У виняткових випадках матч може бути перенесений. Для цього капітани команд, які хочуть перенести матч зобов'язані домовитися зі всіма капітанами тих команд, з іграми яких йде пересічення, а також повідомити про це організатора не пізніше, ніж за 3 (три) дні до гри (не пізніше четверга). 
9. Умови проведення матчів. 
9.1. Тривалість матчу – 2 тайми по
10 хвилин з 2-ти хвилинною перервою. Загальний час гри: 20 хвилин "брудного" часу. 
9.2. Команда має можливість взяти однохвилинний "тайм-аут" за гру. 
9.3. Матчі проводяться двома м’ячами, наданими організаторами. 
10. Участь та заміни гравців в матчах. 
10.1. Склад команди для участі в турнірі –  4 гравців, (3 в полі + воротар). 
10.2. По ходу матчу вирішується необмежена кількість замін гравців з числа, внесених до заявки. Заміни в командах протягом матчу проводяться в проміжках між виходом м'яча з гри і введенням м'яча в гру. 
10.3. Команди не мають право під час проведення турніру вносити доповнення до заявочного листа. 
10.4. Капітан команди в разі доповнення до заявки зобов'язаний подати організаторові паперовий варіант оновленої заявки не пізніше, ніж за 30 хвилин до початку матчу. 
10.5. В разі участі в матчі незаявленого гравця всі голи, забиті ним, анулюються, а до команди застосовуються дисциплінарні санкції. 
10.6. В разі багаторазових порушень, описаних в п. 10.5. команда за рішенням організатора та його помічників може бути знята з турніру без повернення заявочного внеску. 
11. Вимога до ігрової форми. 
1.1. Кожна команда має бути в однокольорній гаммі (футбольна форма або подати заявку на оренду манішок (безкоштовно)). 
11.2. Команди-суперниці в грі між собою мають бути в такій формі, щоб їх було можливо розрізняти арбітрові та глядачам.

12. Арбітраж. 
12.1. На кожному матчі буде присутній 2 (два) арбітри.  
12.2. Організатор має право призначити помічника (помічників) головному судді.  
12.3. Помічник головного судді зобов'язаний під час гри виконувати всі його вказівки. 
13. Фінансові умови участі команд. 
13.1. Внесок –
250 гривень/турнір. 
13.2. До даної суми внесена оплата за оренду поля, суддівство, присутність аптечки (зі всіма необхідними препаратами для надання першої допомоги ), доставка води, призи.